قله- بيستون زا

January 29, 2020
January 2020

near Ashrafābād, Kermānshāh (Iran)

گزارش برنامه:
با احترام بدنبال اطلاع رسانی بعمل آمده جهت صعود به قله بیستون زا در یک روز برفی ،شرکت کنندگان برنامه آقایان پُردلی ،عسکری ،خزایی ،لرستانی ،دوست مرادی ،حسینی ، حسین پردلی و خانم شهبازی از جمله داوطلبین برنامه بودند که در اوایل صبح روز جمعه تاریخ 1397/10/28 از ساختمان شماره یک ستاد در حالیکه برف می بارید بوسیله مینی بوس دانشگاه توسط آقای منصوری(راننده) به طرف پلیس راه حرکت نمودیم جاده سفید پوش و لغزنده بود به همین دلیل تعدادی از داوطلبین نتوانستند در برنامه شرکت نمایند. از جاده فرعی روبروی پلیس راه کرمانشاه- بیستون به سمت شمال (دامنه کوه بیستون زا ) تغییر مسیر دادیم و در انتهای ای جاده با تجهیزات کوهنوردی کوله بار را بر دوش نهادیم و صعود خود را با نام خداوند یکتا آغازکردیم . شدت بارش برف با نوسانات همراه بود و مأموریت آن محو نمودن پایکوب قدم های کوهنوردا ن دانشگاه علوم پزشکی بود تا دامنه های منتهی به قله به ارتفاع برف افزدوه می گردید بالاخره قله بیستون زا با تابلویی قرمز رنگ در خط الرأس انتهایی مسیرمشاهده گردید پس از تهیه تصاویر مسیربازگشت را دنبال نمودیم و در نهایت ساعت 14:00 در ساختمان دانشگاه بدون مشکلی برنامه خاتمه یافت.