پیمایش دره بی نظیر خمینی شهر به چشمه لادور-Binazir Valley

Photo ofپیمایش دره بی نظیر خمینی شهر به چشمه لادور-Binazir Valley Photo ofپیمایش دره بی نظیر خمینی شهر به چشمه لادور-Binazir Valley Photo ofپیمایش دره بی نظیر خمینی شهر به چشمه لادور-Binazir Valley

June 11, 2013
October 2012

near Shahrak-e Şan‘atī-ye Khomeynī Shahr, Ostān-e Eşfahān (Iran)

Viewed 2036 times, downloaded 45 times

این مسیر با توجه به نزدیکی به اصفهان مسیر خوب و زیبایی برای برنامه های نیم روزه است.خشک اما زیباست.تا قبل از نقطه مشخص شده به عنوان شروع کوهپیمایی مسیر جاده است اما برای گم نشدن اون را درج کردم.مسیر پیمایش بیش از 5 کیلومتر است.اگر بعد از بارندگی های زمستان این مسیر را طی کنید بسیار لذت بخش تر است.در انتهای دره منطقه نظامی است و ناچار به رفتن به سمت چشمه لادور هستیم.کمی دست به سنگ دارد اما سبک است.
اطلاعات بیشتر 09131181562
More Infos : Ehsan.22099@gmail.com

• Photo of جستجو گر
    جستجو گر Mar 31, 2020

کوه ها و چشمه های خمینی شهر
    📌هدف از تشکیل این گروه معرفی و بحث در مورد چشمه ها و کوه های منطقه خمینی شهر میباشد