Photo ofPuigmal, Pic Petit del Segre, Pic de Segre, Cim de Finestrelles, Pic d'Eina, Pic de Noufonts, circular des de Núria Photo ofPuigmal, Pic Petit del Segre, Pic de Segre, Cim de Finestrelles, Pic d'Eina, Pic de Noufonts, circular des de Núria Photo ofPuigmal, Pic Petit del Segre, Pic de Segre, Cim de Finestrelles, Pic d'Eina, Pic de Noufonts, circular des de Núria

September 20, 2017
September 2017

near Vall de Núria, Catalunya (España)

Avui una circular sortint i arribant a Núria. Ens hem trobat amb unes muntanyes enfarinades que en alguns moments ens han fet dubtar sobre el camí que haviem de seguir. Al final hem aconseguit fer amb molta precisió la via habitual d'aquesta ruta.

L'hem disfrutat molt malgrat que al ritme que l'hem fet m'ha passat factura als meus genolls. Sort que hem decidit baixar pel Coll de Noufonts perquè si haguessim continuat pujant al Noucreus potser hauria acabat destrossat.

Vistes magnífiques, pujades i baixades continues, puges un cim i has de baixar cap al següent coll per tornar a pujar sense solució de continuitat a un altre cim, penso que aquesta es una molt bona ruta de mitja muntanya amb 3.000 metres de desnivell acumulat. Potser el dia clar i la neu han ajudat moltissim a gaudir dels cims i les valls del recorregut.

Els cims als que hem pujat han estat Puigmal de 2.910 mts, el més dur de pujar amb un desnivell positiu de més de 900 metres, el Pic Petit del Segre de 2.810 mts., el Pic de Segre de 2.843 mts, el Pic de Finestrelles de 2.827 mts., el Pic de Núria de 2.799 mts., el Pic d'Eyne de 2.789 mts., i el Pic de les Noufonts de 2.861 metres. El recorregut es pot fer per senders molt fressats i en molt bon estat,el que fa que es pugui anar molt ràpid.

Els punts a tindre en compte son els següents:

La pujada al Puigmal es dura pel seu desnivell.
El pas per la resta de pics suposa sempre una baixada d'algúns quants metres, per tornar a pujar de seguida cap a cadescún dels cims.

Si esteu en forma us la recomano

PictographInformation point Altitude 7,231 ft

PictographWaterfall Altitude 7,431 ft

PictographInformation point Altitude 9,068 ft

El camí es molt fàcil, es pot fer a un bon ritme

Estem al coll, a punt de començar a caminar amunt, cap al Pic de Segre

El cami, com en tot el trajecte es molt fàcil de fer i de seguir, només demana resistència i anar al pas que cadescú pugui aguantar. Aquesta ruta es llarga i el desnivell molt important

Jo creia que ja era la cim, doncs es aquí a on hi ha aquesta escultura. La tealitat però es que el cim està un centenar de metres més enrera

• OriolSanzCunties Jul 8, 2021

Hola, estic mirant d'enllaçar Cambre d'Ase, Torre d'Eina i Puigmal. No sé si em pots aconsellar algun track que complementi el teu. Moltes gràcies!

sabategalofre Jul 8, 2021

Jo en tinc un en que varem fer Cambre d’Ase i Torre d’Eina. Si poses terfreserjsg al cercador de wikiloc en veuràs una de meva en la que enllaçavem Cambre d’Ase, Torre d ‘Eina i pic d’Eina. Combinant-les totes dues ja podràs fer el que vols. ( l’app de wikiloc et permet anar saltant d’una ruta a una altre mentres camines)

Perfecte! Gràcies!!! Segueix-nos a @la100pics

Veig que tens un bon repte ( duríssim de fet) . Que et vagi tot molt bé. Sort

• oriolsanz Jul 8, 2021

Gracies!

sabategalofre Jul 8, 2021

Per pocs dies no coincidirem a la Vall Fosca. Estem mirant de fer el Peguera el proper 16 de juliol

• OriolSanzCunties Jul 8, 2021

Llàstima! Si em veniu a fer una visita estaré content!!!