Posets per Angel Orús i la Canal fonda

Photo ofPosets per Angel Orús i la Canal fonda Photo ofPosets per Angel Orús i la Canal fonda Photo ofPosets per Angel Orús i la Canal fonda

2031
April 25, 2013
April 2013

near Eriste, Aragón (España)

Ascensió al cim del Posets (3375m) fent nit al refugi d'Àngel Orús i pujant per la canal Fonda.
El Posets és el segon cim més alt del Pirineu després de l'Aneto. En ser el Virrei dels Pirineus li ha tret força protagonisme. No obstant, tenint en compte la seva situació més al sud i que no té grans cims al voltant, el converteix en un dels millor miradors panoràmics que podem trobar en tot el Pirineu.
És força llarg però absent de dificultats tècniques. L'itinerari és força fàcil de seguir ja que la Canal Fonda es divisa ja de molt lluny i marca molt bé el camí a seguir.
L'inici del recorregut comença a l'aparcament de Pleta d'Estallo (Carretera que surt al final del poble d'Eriste, asfaltada en forces trams i no en masses bones condicions però accessible per qualsevol turisme).
Fins al refugi Àngel Orús es triga 1,45hores. Del refugi fins al cim entre 3,5 i 4hores.
Si voleu més informació detallada podem consultar el nostre blog: