Photo ofPORT DE TORTOSA-PRAT DE COMTE Cresta Esquerra de l'Artigó i Canal de l'Esterrossall. Photo ofPORT DE TORTOSA-PRAT DE COMTE Cresta Esquerra de l'Artigó i Canal de l'Esterrossall. Photo ofPORT DE TORTOSA-PRAT DE COMTE Cresta Esquerra de l'Artigó i Canal de l'Esterrossall.

October 21, 2020
July 2020

near Prat de Comte, Catalunya (España)

Una interessant cresta per la zona de Prat de Comte. El grau de dificultat per la cresta és de II-III . Accessible per tots els que esteu acostumats a trescar per la muntanya.
Des de Prat de Comte agafem la carretera en direcció a Horta i abans d'arribar al Coll de'n Grà agafem una pista a la nostra esquerra. Al principi està prou bé però es complica.Podeu deixar el cotxe quan us sembli. Només haureu de caminar una mica més.
Tirem pista avall i la deixem en un lloc no gaire evident. anem a buscar la cresta...sense camí. Un cop a la cresta ningú es pot perdre. Cresta entretinguda amb algun pas amb dificultat que es pot evitar per la nostra dreta.
Passem el Birlot..una agulla prou evident!...i arribem a una colladeta. El camí es fa complicat fins arribar al Pas de l'Escalerola. Seguim la sendera fins el Coll de l'Escalerola.
Grans vistes des de el coll.
Faig baixada cap al fons de la vall...preciosa!!! Camí impressís!!
Vaig baixant fins a veure el Salt de Viloubà, que deixo a la meva esquerra. Ara una curta pujada per una canal i fins dalt de la Punta de l'Esterrossall. Camino planer per l'ampla aresta fins a trobar la Canal de l'Esterrossall. Forta baixada i moltes pedres soltes. Fa de mal baixar. El final de la canal arriba a la pista on hem deixat el cotxe. Pista avall i final!!!