Pic trois conseillers - Turon Neouvielle - Punta Reboul Vidal

Photo ofPic trois conseillers - Turon Neouvielle - Punta Reboul Vidal Photo ofPic trois conseillers - Turon Neouvielle - Punta Reboul Vidal Photo ofPic trois conseillers - Turon Neouvielle - Punta Reboul Vidal

August 21, 2022
August 2022

near Piau Engaly, Occitanie (France)

Sortim de l'aparcament del llac de Cap de Long.
Comença una forta pujada que en un parell d'hores ens durà a la bretxa del Neouvielle.
Es pot grimpar amb cura de posar bé mans i peus i sobretot cal vigilar un pas equipat amb un ràpel. Afortunadament hi ha una corda fixa que ens ajuda a superar aquest segon pas, serà molt útil sobretot de baixada.
Finalment assolim el punt alt de la bretxa i comencem la cresta.
Es pot seguir pel fil excepte un parell de punts en que flanquegem.
Així assolim els 4 tres mils de la jornada, el primer conseller, el tres consellers, Turó de Neouvielle i finalment després d'una bona baixada i desgrimpada, la punta Reboul Vidal.

Desfem la cresta, arribem a la bretxa i aquest cop la part baixa la desfem fent un ràpel.

Aparcament Cap de Long

Turón de Neouvielle

• Photo of Xiriveta
    Xiriveta Aug 11, 2023

Bones! Vau fer servir corda per la cresta?