Pic pala alta de Serrade i Punta alta Comalesbienes

Photo ofPic pala alta de Serrade i Punta alta Comalesbienes Photo ofPic pala alta de Serrade i Punta alta Comalesbienes Photo ofPic pala alta de Serrade i Punta alta Comalesbienes

August 22, 2015
August 2015

near Boí, Catalunya (España)

itinerari circular que recorre el petit circ de comalesbienes, vaig recórrer totes pes puntes excepte el 2 últims gendarmes que semblaven massa aeris (almenys la baixada i com que es mes difícil baixar que pujar no em vaig arriscar) el primer el vaig flaquejar a mitges i l'ultim del tot. En teoria en un dels dos gendarmes que vaig flanquejar hi ha un rapel de 15m, es recomana assegurar alguns passos amb corda i material recuperable. Un cop a la punta alta la baixada es força dreta fins al collet. Es una ruta que fa força desnivell si pinta que plourà millor fer una altra cosa ja que es triga bastant a fer.

• xavitorne Aug 25, 2015

molt bé!!

• Photo of Jordip
    Jordip Aug 26, 2015

si un dia hi vas m'avises i tensenyo en foto on son els gendarmes cabrons ;)

• Photo of julian.c.p
    julian.c.p Jul 25, 2017

Aquesta ruta es factible fer-la al inreves?, primer dia fer de la presa de cavallers al refugi i el segon dia la resta fins tornar un altre vegada a la presa.

• Photo of Jordip
    Jordip Jul 25, 2017

Si, el tram mes complicat son els gendarmes abans d'arribar a la Punta alta comalesbienes, millor no anar amb una motxilla molt carregada, encordar-se seria recomanable en algun tram, si el fas en sentit invers es cert que faràs el tram complicat mes de baixada que de pujada i aixo es fa algo mes difícil(el tram del rapel de 15 m no el vaig fer per tant no et puc dir si es facil de pujar). a viam si es molt complicat sempre es pot baixar una mica i deixar l'aresta i gendarmes a dalt, ja que a baix es herbós flanquejable.

• Photo of julian.c.p
    julian.c.p Jul 25, 2017

Moltes gràcies per la teva ràpida resposta, quan la faci ja et diré com va anar,