Pic Catapedris (2.805mts) per la cresta Nord

Photo ofPic Catapedris (2.805mts) per la cresta Nord Photo ofPic Catapedris (2.805mts) per la cresta Nord Photo ofPic Catapedris (2.805mts) per la cresta Nord

July 27, 2020
July 2020

near Llorts, Ordino (Andorra)

Catapedris (2.805mts) ascens per la cresta Nord (PD+) i descens per la via normal.
Hi han parabolts en els llocs mes compromesos; friends i tascons opcionals.
Recomanable allargar la ruta amb l'ascens als veïns Pic de l'Angonella i el Pic d'Arcalis abans d'iniciar el descens

Port de Rat

Bretxa i inici del segon gendarme

Tram final de la cresta

Vista de l'aresta final des del segon gendarme

Segon gendarme

Photo ofCim Catapedris 2805mts; amb vistes al Pic de l'Angonella Photo ofCim Catapedris 2805mts; amb vistes al Pic de l'Angonella Photo ofCim Catapedris 2805mts; amb vistes al Pic de l'Angonella

Cim Catapedris 2805mts; amb vistes al Pic de l'Angonella

Photo ofInici del descens amb vistes als llacs de l'Angonella i al Pic d'Arcalis Photo ofInici del descens amb vistes als llacs de l'Angonella i al Pic d'Arcalis

Inici del descens amb vistes als llacs de l'Angonella i al Pic d'Arcalis