Photo ofPer La Riba; Cresta de les Roques Caigudes, Grau Xina, Dauet, Moli Font Gran i Refugi Massets Photo ofPer La Riba; Cresta de les Roques Caigudes, Grau Xina, Dauet, Moli Font Gran i Refugi Massets Photo ofPer La Riba; Cresta de les Roques Caigudes, Grau Xina, Dauet, Moli Font Gran i Refugi Massets

March 5, 2020
March 2020

near La Riba, Catalunya (España)

nota califiquem d'alpinisme per tal de que ningu pensi que es un sender facil, encara que es tracta d'una cresta molt facil on les cordes son mes de "quitamiedos" que necesaries

hem seguit el track del wikiloc de ref 33021314 de l'amic Punsola

cal dir que l'hem pogut fer sense problemes fins el Moli de la Font Gran al riu Brugent

alla hem tingut d'improvisar ja que els efectes de les riuades han malmes el cami que segueix el track i que torna a atravessar el riu mes enlla a l'altura del Refugi Massets

hem anat pel costat de la conduccio del tub de l'aigua i despres pel costat camp futbol
i al sortir a tram encimentat a la dreta cap la crta i seguir la mateixa pel mareg esquerra
fins pasda la fabrica on comença el tram d'escales de forta baixada pel mitg pobla
i ja seguir fins el parc infantil i creuar el pont fins el parking

la descripcio de la ruta no la farem ja que no volem fer un cortar i pegar i aprofitar la feina de l'amic del wikiloc i per tant si voleu aneu directament a la seva pagina i li feu possibles comentaris i agraiments