Παρνασσός, Κατ. Δέφνερ- Γεροντόβραχος- Τσάρκος- Κελλάρια- Δέφνερ 06.02.20

Photo ofΠαρνασσός, Κατ. Δέφνερ- Γεροντόβραχος- Τσάρκος- Κελλάρια- Δέφνερ 06.02.20 Photo ofΠαρνασσός, Κατ. Δέφνερ- Γεροντόβραχος- Τσάρκος- Κελλάρια- Δέφνερ 06.02.20 Photo ofΠαρνασσός, Κατ. Δέφνερ- Γεροντόβραχος- Τσάρκος- Κελλάρια- Δέφνερ 06.02.20

February 8, 2021
February 2021

near Kalívia, Central Greece (Greece)

Χειμερινή ανάβαση από το καταφύγιο Δέφνερ στις κορυφές Γεροντόβραχος (2367) και Τσάρκος (2415). Η διαδρομή ανεβαίνει από το εγκαταλελειμμένο χιονοδρομικό του Αθηναϊκού και φθάνοντας στο Γεροντόβραχο ακολουθεί την κορυφογραμμή μέχρι το κατέβασμα στην βάση του Τσάρκου. Από εκεί ανεβαίνει σχετικά απότομα στην κουφή του Τσάρκου. Eπιστρέφουμε χωρίς να χάσουμε πάρα πολύ ύψος τραβερσάροντας τις Καΐλες και την Τούμπα . Από εκεί και κατεβαίνοντας μέσα σε ένα εύκολο λούκι στην Κοτρωνοράχη ανεβαίνουμε στο εκκλησάκι του προφήτη Ηλία. Συνεχίζουμε παράλληλα με την χιονοδρομική πίστα δίπλα στο λιφτ του Βάκχου και λίγο πριν φθάσουμε στο σαλέ των άνω Κελαριών τραβερσάρουμε αριστερά μέχρι να βρούμε τα λιφτ του χιονοδρομικού του Αθηναϊκού
Αρκετά κουραστική πορεία κατά την οποία φορούσαμε κραμπόν από την μέση του ανεβάσματος του Γεροντόβραχου μέχρι και την τραβέρσα της Τούμπας