ομαλος - καλεργη - μελινταου - καλορος - αγκαβανι- ζουρβα

July 30, 2015
July 2015

near Samariá, Crete (Greece)

Όμορφη βολτα.
Ο σκοπός ήταν να κάνουμε μια εκδρομή και να μαζέψουμε μαλοτηρα.
Πήραμε το λεωφορείο για ομαλο και πήγαμε προς Καλλέργης και στη συνέχεια ακολουθώντας τον χωματόδρομο προς πορια.

Ανεβηκαμε προς Ψαρή και βρήκαμε μαλοτηρα. Συνεχίσαμε προς μαύρη μελινταου. Κατεβηκαμε την επικίνδυνη βορεινή της μελινταου και ανεβηκαμε προς καλορος.
Από εκεί πάλι κατεβηκαμε την επικύνδινη βορεινη του καλορους έως το διασελο με το αγκαβανι που υπάρχει ένα παλαιο μιτατο.

Αφού ανεβηκαμε στο αγκαβανι πεσαμε προς τα πηγαδακια και πήγαμε στην πηγή της τρομαρισσας.
Ήμασταν διψασμένοι..
Από εκεί ακολουθώντας το μονοπάτι φτάσαμε στη ζουρβα όπου καθίσαμε στην ταβέρνα της Αιμιλίας.

Προσοχή μεγάλο μέρος της διαδρομής είναι εκτός μονοπατιου σε σαθρά κακοτραχαλα μερη. Επίσης μέχρι την τρομαρισσα δεν υπάρχει νερό

PictographInformation point Altitude 3,885 ft

nonopati pano deksia pigadakia emis pame tromarisa