Oμαλός - Γκιγκιλος - πόρος της λαγκάδας - λουτσοπός

Photo ofOμαλός - Γκιγκιλος - πόρος της λαγκάδας - λουτσοπός Photo ofOμαλός - Γκιγκιλος - πόρος της λαγκάδας - λουτσοπός Photo ofOμαλός - Γκιγκιλος - πόρος της λαγκάδας - λουτσοπός

June 14, 2015
June 2015

near Samariá, Crete (Greece)

Ομορφη κακοτράχαλη μαδαρισια εξόρμηση μέχρι την πηγή του λουτσοπού σε παλιές σχεδόν ξεχασμένες στράτες.

Από το ξυλοσκαλο και το γνωστό μονοπάτι ανεβηκαμε μέχρι την πηγή στο λινοσελι όπου βαλαμε νερό και κάναμε διάλειμμα. Συνεχίσαμε μέχρι το διασελο του γκιγκιλου που η θέα προς το φαραγγι της τρυπητης και του Λιβυκού είναι ανεμποδιστη.

Συνεχίσαμε για την πρώτη και τη δεύτερη κεντρική κορφη του γκιγκιλου. Αππ εκεί πεσαμε προς τη ρεματια αναμεσα στον γκιγκιλο και τον βολακια, τον πορο της Λαγκαδά και τραβερσαραμε τον βολακια.

Η θέα προς τη σαμαρια είναι εκπληκτική... επίσης είναι διαφορετική σε σχεση με την θέα από τον γκιγκιλο ή τον βολακια.

Φτάσαμε μέχρι την πηγή του λουτσοπου και αγναντεψαμε. Στη συνέχεια γυρίσαμε από το ίδιο μονοπάτι.