ΌΛΥΜΠΟΣ: ΖΟΛΏΤΑΣ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΖΩΝΑΡΙΑ ΛΟΥΚΙ ΚΑΚΌΣΚΑΛΑ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ

Photo ofΌΛΥΜΠΟΣ: ΖΟΛΏΤΑΣ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΖΩΝΑΡΙΑ ΛΟΥΚΙ ΚΑΚΌΣΚΑΛΑ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ Photo ofΌΛΥΜΠΟΣ: ΖΟΛΏΤΑΣ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΖΩΝΑΡΙΑ ΛΟΥΚΙ ΚΑΚΌΣΚΑΛΑ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ Photo ofΌΛΥΜΠΟΣ: ΖΟΛΏΤΑΣ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΖΩΝΑΡΙΑ ΛΟΥΚΙ ΚΑΚΌΣΚΑΛΑ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ

October 8, 2012
October 2012

near Sparmós, Thessaly (Greece)

• Photo of lekat
    lekat Oct 9, 2012

μπράβο ρε Γιώργη, γράψε και πέντε λόγια, έτσι για να κρατήσουμε ζωντανή την παράδοση των περιγραφών διαδρομών κι ας είναι γνωστές.

• Photo of geohnit
    geohnit Oct 9, 2012

Το Σαββατοκύριακο 6/7 Οκτ 2012 πέντε μέλη του Ο.Σ.ΚΙΛΚΙΣ πραγματοποίησαμε ανάβαση στο μυθικό βουνό τον Όλυμπο.
    Την πρώτη μέρα έγινε ανάβαση από τα πριόνια στο καταφύγιο Α (Σπήλιος Αγαπητός) σε περίπου 2 ώρες, και το υπόλοιπο της μέρας το περάσαμε στο μπαλκόνι και το σαλόνι με τζάκι του καταφυγίου, χαζεύοντας την υπέροχη θέα στις γύρω κορυφές και αναπληρώνοντας δυνάμεις για την αυριανή ανάβαση.
    Την Κυριακή εγώ ξεκίνησα την ανάβαση για Μύτικα από το λούκι στις 04 πμ για να προλάβω την ανατολή από την κορυφή των Θεών.
    Οι υπόλοιποι ξεκίνησαν για Κακόσκαλα στις 06 πμ εκεί οι δύο φύγαν για Μύτικα από Κακόσκαλα όπου τους περίμενα ,και ένα μέλος ανέβηκε στο Σκολιό.
    Αφού ολοκληρώθηκαν όλες οι αναβάσεις η ομάδα συναντήθηκε στην Κακόσκαλα από όπου