. Mount barfanbar gomقله برف انبار قم

Photo of. Mount barfanbar gomقله برف انبار قم Photo of. Mount barfanbar gomقله برف انبار قم Photo of. Mount barfanbar gomقله برف انبار قم

June 1, 2018
June 2018

near Keseh, Qom (Iran)

رشته کوه های جنوب قم که درجهت جنوب شرق تا مرکز ایران ادامه دارد قم را از داشتن کوهستان غنی نمود.برف انبار بلندترین قله قم در جنوب روستای فردو ، در انتهای دره ای پوشیده از باغات گیلاس وگردو قرار دارد.وجود چند رشته قنات دراین دره که بستری سنگلاخی دارد نشانه پشتکار مردم فردو درکشاورزی میباشد. بعد از روستای فردو از طرق یک جاده خاکی بین باغی به پارکینگ زیر قله رسیده ،در این محل جوی اب ومظهر قنات در چندین محل وجود دارد ودرک منشاء این ابهای روان کمی سخت است .از پارکینگ تاکمی بالاتر که سالهای قبل محل گوسفندسرا بوده جاده ای ناهموار وجوددارد. از پارکینک تا قله مسیر با فلشهای سفید مشخص شده است.(واز گوسفند سرا تا قله مسیر با سه میله پرچم مشخص شده است). امشب محل شب مانی گوسفندان در نزدیکی پارکینگ بوده ولی درچند سال گذشته در انتهای جاده بالای پارکینگ کنار چشمه بوده که اثار گوسفندسرا هنوز در منطقه مشهود است.من مسیر رااز ابتدای جاده خاکی تا قله واز انجا تا پارکینگ ثبت کردم

بعد از فردو حدود ۳ کیلومتر جاده را بطرف وسف ادامه داده واز جاده خاکی به طول۳ کیلومتر به پارکینگ رسیدیم

دره سمت راست راتا سر یال ادامه میدهیم

میل سوم

• Photo of Ghasem Hasanpour Mafi
    Ghasem Hasanpour Mafi Dec 15, 2021

سلام وقت بخیر .من احساس میکنم این نرم افزار مقدار پیمایش را اشتباه محاسبه میکند.میخواستم ببینم تجربه شما در این مورد به چه شکلی بوده؟؟