Montsent de Pallars - Collada del Triador - Llessui -

Photo ofMontsent de Pallars - Collada del Triador - Llessui - Photo ofMontsent de Pallars - Collada del Triador - Llessui - Photo ofMontsent de Pallars - Collada del Triador - Llessui -

1913
June 28, 2020
June 2020

near Central, Catalunya (España)

Un dels cims més característics del Pallars. Partim del Coll del Triador, situat a 2100 m, després de pujar per una pista des de Llessuí. S' inicia per un ampli prat, tenint en tot moment el cim davant nostre i tot seguint el filat pel bestià.
El desnivell és suau i progressiu fins arribar a la part més delicada en quan a la grimpada per superar passos de primer grau. Abans d'arribar el cim, hi sol haver una congesta de neu que es pot evitar.
En quan a la tornada ens dirigim cap el Coll de la Coma Plana i tot baixant arribem a la collada d' Entremonts.
Més endavant hi ha una amplia pleta on mena un rierol.
A partir d 'aquí fins arribar el filat per on hem pujat, hi ha un llarg flanqueix d' hora i mitja.
Excursió cal. lificada com a moderada degut a la grimpada. Pel que fa a la resta sense cap dificultat.

Cim de Montsent de Pallars

Estany Gento

Collada de la Coma Plana

Collada de

• Photo of xdemolinax
    xdemolinax Jun 28, 2020

Gerca, avui he seguit la teva ruta al Montsent de Pallars. No he tingut cap problema. Molt ben explicada. Moltes gràcies. Et seguiré en altres tracks.