Montsant. Grau de l´Euga - Barranc i Ermita de Sant Bertomeu.

Photo ofMontsant. Grau de l´Euga - Barranc i Ermita de Sant Bertomeu. Photo ofMontsant. Grau de l´Euga - Barranc i Ermita de Sant Bertomeu. Photo ofMontsant. Grau de l´Euga - Barranc i Ermita de Sant Bertomeu.

September 22, 2011
September 2011

near Ulldemolins, Catalunya (España)

Grau Imprescindible el de l´Euga, per la Bellesa de la seva panoràmica, principalment fent-ho de baixada. Amplies i preciosas vistes del Riu Montsant, Barranc dels Pèlags, l´Engolidor, Barranc del Vidobar, amb l´alterosa roca de la Bitlla i el llom dels Ventadors.
Circular desde La Venta de la Serra de la Llena, pel Grau de l´Euga, Riu Montsant, Barranc i Ermita de Sant Bertomeu.
El descens te alguns passos aeris i dos desgrimpades (veure fotos Desgrimpada 1 i 2), asequibles als excursionistes habituats.
Punt de sortida; a Ulldemolins continuem per la C-242, direcció La Granadella, poc despres del Coll dels LLadres, arribem al mas en ruïnes de "la Venta", on aparquem. Temps amb aturades incloses 5 hores i 20 minuts.
TRACK. a l´abril de 2021, hi ha una curta desviació despres d´uns 7 minuts despres del inici, en que topem amb una plantació d´arbres, protegits per una tanca que caldrà rodejar-la, seguint marques de Gr.