Montblanc - Dia 1 - Nid d'Aigle - Gouter

Photo ofMontblanc - Dia 1 - Nid d'Aigle - Gouter Photo ofMontblanc - Dia 1 - Nid d'Aigle - Gouter Photo ofMontblanc - Dia 1 - Nid d'Aigle - Gouter

September 17, 2021
September 2021

near Bionnassay, Auvergne-Rhône-Alpes (France)

Començo la aproximació al Montblanc en solitari. Agafo el primer tren (TMB tramway du Montblanc) que puja a les 9:00. El trajecte és llarg aprox 1h. Un cop arribat al final de via a caminar!

Hi ha una especie de control per si tens nit algún refugi. De totes maneres se li escapa tothom per totes bandes.

Es va pujant sense gaire complicació fins al refugi Tete Rousse (3167m), on passo de llarg i es comença a pujar per la "Death Couloir" o la "bolera".

Cauen pedres sí, però cap ensurt. Escoltar i a la que paren en el meu cas, sprint. Anava una mica cagat, però al final la gent sol tirar més de llengua que de veritat. Consell: Anar amb compte i prou. No seria la ruta mes transitada si haguessis de morir si o si.

Dit això, pujo per la grimpada. Divertida pero llarga. Vas veient tota l'estona el refu de gouter al teu cap. La gent s'assegura tant de pujada com de baixada... Cadascú a lo seu...

Treus el cap al refu vell de Gouter. Queda una simple cresta cap al nou refu. Miro el relloge i la meteo, va doncs! Pujare una estona més. Arribo als 4000 i torno a baixar a Gouter.

Nit al regu. Sopar correcte tot i els preus i a dormir dora.