Λιβάδια Πετρίλου-Παλιομάντρι-Μουτσιάρα Βουτσικάκι-Άγιος Νικόλαος

Photo ofΛιβάδια Πετρίλου-Παλιομάντρι-Μουτσιάρα Βουτσικάκι-Άγιος Νικόλαος Photo ofΛιβάδια Πετρίλου-Παλιομάντρι-Μουτσιάρα Βουτσικάκι-Άγιος Νικόλαος Photo ofΛιβάδια Πετρίλου-Παλιομάντρι-Μουτσιάρα Βουτσικάκι-Άγιος Νικόλαος

8 mi
December 20, 2020
December 2020

near Vlási, Thessaly (Greece)

Ανάβαση στο Βουτσικάκι από τα Λιβάδια Πετρίλου Αργιθέας.
Η διαδρομη ξεκινάει από την άσφαλτο στα λιβαδια Πετρίδου 100 μετρα μετα την ταβερνα του Βασιλού. Το μονοπατι μέχρι το Παλιομάντρι είναι πάρα πολύ ωραιο και σχεδον χτιστό μέσα στο βραχο σε πολλά σημεία με ίχνη παλιου καλντεριμιού.
Μετά το διασελο στο παλιομάντρι ακολουθείται η κλασική δαδρομή που ανεβαίνει στη Μουτσιάρα και καταήγει στο Βουτσικάκι μέσω της κόψης,
η επιστροφή έγινε συνεχίζοντας την κόψη προς τα βόρεια πέφτοντας στην λάκκα και κατόπιν επιστροφή τραβερσάροντας την Μουτσιάρα χαμηλότερα, μέχρι να καταλήξουμε στο διασελο. Το σχέδιο ήταν για Καζάρμα μετά, αλλά επειδή δεν μας έπαιρνε ο χρόνος, ακολουθήσαμε τον χωματόδρομο και καταλήξαμε στον αυχένα του Αγίου Νικολάου.

Λιβάδια Πετρίλου

αφετηρία της διαδρομής

Δρομος

Χοορταριασμένος δρόμος με σωλήνες ύδρευσης

έξοδος από τον δρόμο αριστερά

Δρόμος

διασταυρωση με χωματόδρομο που δηγεί σε μαντρί

Βρύση που παλιότερα είχει νερό όλο το χρόνο. Αλλά μετά τον Ιανό χάλασε και δεν έχει επισκευαστεί.

Διασελο

Διασελο μεταξύ Παλιομάντρι και Μουτσιάρας

Κορυφή Μουτσιάρα [2110μ]

η ψηλότερη κορυφή του όγκου με υψομ. 2152μ.