Photo ofl'ermita de sta fe i carena st joan des de Caselles i per el pas de finestres a la vall de cabo Photo ofl'ermita de sta fe i carena st joan des de Caselles i per el pas de finestres a la vall de cabo

Very difficult
December 9, 2013
December 2013

near Organyà, Catalunya (España)

sortida desde la carretera de Cabó en el lloc en un revol on hi ha una gran bassa Caselles)i comença el corriol marcat de Ruta de Santa Fé, pujant per Coll Mari (Monument a Mossem Cinto Verdaguer) i Grau de Santa Fé fins arrivar a dalt del cim i l'ermita
Després tornem al collet i enfilem tota la carena de San Joan, pasant per tots els seus cims ( Penya Aguda, Penya Roja i Roca del Codó, i baixant per el Pas de Finestres a la Vall de Cabó (per un grau marcat amb punts de color toronja.. pero de pujada, o sigui, que molt de compte perque de baixada es perd la visió depresa) i ja seguint despres per la pista fins la carretera de sortida per la senda de las btt del dolmens

excursió molt llarga i amb una cresta molt pero molt entretinguda i abrupta per els matolls nous sortits despres de la cremada i molt de compte en arrivar al grau de baixada per un avenc emboscat entre las pedres i la vegetació