Wikiloc will stop soon for maintenance

La Magdalena-Cresta de les Serretes-Tossal de Ribalta-Cormo de les Creuetes

Photo ofLa Magdalena-Cresta de les Serretes-Tossal de Ribalta-Cormo de les Creuetes Photo ofLa Magdalena-Cresta de les Serretes-Tossal de Ribalta-Cormo de les Creuetes Photo ofLa Magdalena-Cresta de les Serretes-Tossal de Ribalta-Cormo de les Creuetes

February 18, 2013
February 2013

near Borriol, Valencia (España)

Entretingut recorregut circular, des de l'ermita de la Magdalena recorrem amb fàcils grimpades la cresta de les Serretes per ascendir després al Tossal de Ribalta, d'ací ens enfilem cap al Desert de les Palmes on ascendim grimpant al Cormo de les Creuetes, la tornada la fem per el Mas de Xiva i el Mas de Bover.

Més informació, crònica i fotos al enllaç de baix.

Entretenido recorrido circular, desde la ermita de la Magdalena recorremos con fáciles trepadas la cresta de les Serretes para ascender después al Tossal de Ribalta, de ahí nos enfilamos hacia el Desert de les Palmes donde ascendemos trepando al Cormo de les Creuetes, el retorno lo hacemos por el Mas de Xiva y el Mas de Bover.

Más información, crónica y fotos en el enlace de abajo.