Photo ofKružna pješačka staza: Karin - Izvor Rijeke Bijele - Kunovac - Vilina Dolina i nazad Photo ofKružna pješačka staza: Karin - Izvor Rijeke Bijele - Kunovac - Vilina Dolina i nazad Photo ofKružna pješačka staza: Karin - Izvor Rijeke Bijele - Kunovac - Vilina Dolina i nazad

May 7, 2014
May 2014

near Katuša, Zadarska (Hrvatska)

Parking 2 - Naselje Alavanje

Na ovome mjestu se može ostaviti nekoliko vozila (radi lakšeg povratka prema Karinu) jer je blizu Viline doline od koje se vrlo jednostavno može doći pješice do vozila...

• Photo of burek
    burek Jun 26, 2019

Note: Review in English is at the bottom.

HR: Mi smo ovu turu odradili kompletno pješice, s time da nam je polazna točka bio Karin, te smo išli u obrnutom smjeru.

Evo što smo zaključili:
    Za ovu turu je bolje raditi na proljeće/jesen i dobro je doći sa DVA automobila zato jer dionica od sela Alavanja do Karina prolazi asfaltnom cestom koja je dosadna za hodanje, te nepotrebno dodaje kilometre ovoj turi.

Na dionici od kanjona rijeke Bijele pa do vrha Jurišinka stazu je na mjestima neprohodna i zaraštena, pa je track teško ili nemoguće pratiti. Tako se nismo uspjeli probiti do vidikovca iznad kanjona Bijele.

Jedina voda koju smo našli je u "Eko otoku Vilina Dolina", koji je uz to bio zatvoren (26.06.), pa samo morali preskakati ogradu (bili smo dehidrirani). Voda bi se eventualno dala dobiti u selu Radeke, s obzirom da tamo postoji jedna trajno naseljena kuća sa cisternom, no kada smo tamo prolazili nikoga nije bilo kod kuće.

Voda nije toliki problem ako se ide sa dva automobila i ako se ne ide ljeti.
    ------
    EN: We did this track by foot in reverse direction, with starting point in Karin.

Here are our tips:
    This route is best done in spring/fall, when the heat is not so intense. It's better to have two cars, since doing the southern section on foot is not worth it. It will take you through uninteresting scenery and will offer little shade.

The section between the canyon and the peek Jurišinka is in places overgrown in bushes which can make following the trail difficult.

Drinking water is accessible only in "Vilina Dolina", which was closed when we arrived (June 26th) so we had to jump over the fence to get to the water well. Water might also be available in village of Radeke where one could ask villagers for water.

Water is not an issue if you do this track in spring/fall (not in summer) and if you do the southern section on foot (you use two cars).

• Photo of sunshine.sanja
    sunshine.sanja Feb 18, 2022

Ako bi se išlo sa dva auta gdje ih ostaviti?