Κορυφογραμμή Λύρκειο

August 13, 2017
August 2017

near Artemísio, Peloponnese (Greece)

Όμορφη, κυκλική πορεία, που ανεβαίνει την κορυφογραμμή του Λύρκειου Όρους μέσω του μονοπατιού του Ναού της Αναλήψεως και κινείται από κορφή Λεσοβίτι - Λατσώνα - Ανεμόμυλος - Ορίλος. Υπέροχη θέα σε Αρτεμίσιο, Μαίναλο, Χελμό, Ζήρια και λιγότερο Πάρνωνα και Ταύγετο.Χρειάζεται σχετική προσοχή σε κάποια μικρά και εύκολα αναρριχητικά περάσματα στην κορυφογραμμή, αν επιθυμούμε να κινηθούμε ακριβώς πάνω της. Επίσης στο κατέβασμα από Ορίλο επιλέξαμε να ακολουθήσουμε διάφορες γιδόστρατες για να κατεβούμε στον υδατοσυλλέκτη χαμηλά, απουσία σηματοδοτημένου μονοπατιού και στη συνέχεια το GPS μας "έριξε" μέσα από το χωριό στην επιστροφή. Αυτά τα δύο μας ταλαιπώρησαν αρκετά. Προτείνω λοιπόν, κατεβαίνοντας από Ορίλο για υδατοσυλλεκτη, να κινηθείτε στην κορηφογραμμή του ως τα 1200μ. υψόμετρο όπου ξεκινάει χαρακτηριστικό άνοιγμα των πουρναριών και η κατάβαση είναι παιχνιδάκι. Τέλος εκεί που τελειώνει ο δρόμος από τον υδατοσελλέκτη, συνεχίστε εκτός μονοπατιού κρατώντας σταθερό υψόμετρο και σε 600μ. θα συναντήσετε τον χωματόδρομο που θα σας οδηγήσει στο σημείο εκκίνησης, κερδίζοντας έτσι τουλάχιστον μισή ώρα περπάτημα και 200μ. υψομετρική πάνω κάτω.