Κόνισκα - Άννινος [χειμερινή] (Παναιτωλικό όρος)

Photo ofΚόνισκα - Άννινος [χειμερινή] (Παναιτωλικό όρος) Photo ofΚόνισκα - Άννινος [χειμερινή] (Παναιτωλικό όρος) Photo ofΚόνισκα - Άννινος [χειμερινή] (Παναιτωλικό όρος)

Experts only
January 25, 2017

near Koníska, West Greece (Greece)

Από την Κόνισκα παίρνουμε τον δρόμο για Ρυάκι και Μεσοκώμη Ευρυτανίας, ώσπου να συναντήσουμε τον κατεστραμένο δρόμο στα δεξιά μας, τον οποίο και ακολουθούμε για να βγούμε στην βάση της κορυφής του Άννινου. Από 'κει και μετά ανεβαίνουμε με αρκετή κόντρα την απότομη αλλά σχετικά σύντομη πλαγιά της κορυφής. Στην επιστροφή κινηθήκαμε μέσω του κατεστραμένου δρόμου, προς την βόρεια πλευρά του βουνού ώσπου να συναντήσουμε ξανά τον δρόμο για Κόνισκα. Λόγω της μεγάλης ποσότητας χιονιού, η εξόρμηση θα ήταν αδύνατο να πραγματοποιηθεί χωρίς χιονορακέτες. Επίσης λόγω χιονιού, η δυσκολία αυξήθηκε σημαντικά, ειδικά κατά την κατάβαση από την κορυφή. Η συγκεκριμένη πορεία έχει πραγματοποιηθεί και παλιότερα, χωρίς χιόνι.

Περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφίες, στον παρακάτω σύνδεσμο: