Photo ofklunchin and shahshahidan summits of zardkuh---- قلل کلون چین و شاه شهیدان زرد کوه از شهر کرد Photo ofklunchin and shahshahidan summits of zardkuh---- قلل کلون چین و شاه شهیدان زرد کوه از شهر کرد Photo ofklunchin and shahshahidan summits of zardkuh---- قلل کلون چین و شاه شهیدان زرد کوه از شهر کرد

August 11, 2015
August 2015

near ‘Alīābād-e Kargū, Chahār Maḩāll va Bakhtīārī (Iran)

گزارش صعود به زبان جناب آقای نظامی پور مسئول برنامه در مرداد ماه 94

روز چهار شنبه 94/5/14 دومین صعود خارج از استانی ما از ترمینال تبریز با حضور و بدرقه جناب آقای مشک آبادی مدیر

محترم گروه در یک تیم هشت نفره که متشکل از آقایان جعفری . باقری . عیسی زاده . شجاع خانی . رزمی . محمودی . و اینجانب نظامی

پو ر به عنوان مسئول تیم و برنامه به طرف اصفهان حرکت کرده و ساعت پنج صبح به اصفهان رسیدیم سپس سوار اتوبوس شده روانه

شهر کرد شدیم با کرایه یک دستگاه مینی بوس خود را به منطقه رسانده با عنایت خداوند متعال صعودمان را از روی پل رود خانه شروع

کردیم بعد از شب مانی در بین راه فردای آنروز بعد از صرف صبحانه ادامه مسیر داده موفق به فتح قله اول شدیم سپس پس از کمی

استراحت وطی مسافتی دشوار دومین قله را نیز فتح نمودیم سپس با شیب بسیار نفس گیر ادامه مسیر داده دو قله دو زرده رسیده و به

فتح آن نایل شدیم بعد از استراحت کوتاه و صرف تنقلات به طرف دره وسیع خدنک فرود آمده بعد از گذر از یخچال به مسیر کلونچین

رسیدیم در ساعت پانزده و سی دقیقه موفق به فتح بلند ترین قله زرد کوه شدیم که اشک شوق در چشمانمان جمع شده بود یعنی ده ساعت

تلاش و همت دوستان بعد از گرفتن عکس راه فرود را پیش گرفتیم تا اینکه ساعت یازده شب با علامت چراغ پیشانی آقای شجاع خانی که

خط سیر ما را نشان می داد به کمپ رسیدیم بعد از شب مانی و استراحت صبح روز بعد و صرف صبحانه ادامه مسیر داده ساعت نه و

پنجاه دقیقه به ساختمان سد وارد شدیم سوار مینی بوس شده عازم شهر کرد و از آنجا به اصفهان و بلاخره ساعت هفت و بیست دقیقه

همگی صحیح و سالم به تبریز رسیده به خانه های خود مراجعت نمودیم

ارتفاع قله کلونچین 4221 متر

ارتفاع سد 2350 متر

ارتفاع شب مانی 3049 متر

ضمن عرض تبریک و خسته نباشید توفیق همنوردان عزیز را در فتح قلل علم . اخلاق. ایمان. همراه با کرامت انسانی را از ایزد منان