Photo ofKarayalak kamp alanı - dipsiz(Kör) vadi - Bozkaya - hürtepe - emler zirve DEMİRAYAKLAR Photo ofKarayalak kamp alanı - dipsiz(Kör) vadi - Bozkaya - hürtepe - emler zirve DEMİRAYAKLAR Photo ofKarayalak kamp alanı - dipsiz(Kör) vadi - Bozkaya - hürtepe - emler zirve DEMİRAYAKLAR

July 15, 2020
July 2020

near Emmi Yaylası, Niğde (Türkiye)

Karayalak kamp alanından hareketle dipsiz vadi üzerinden Bozkaya zirve ardından sırttan hürtepe ve yine sırt rotasından devam ederek emler zirve. İniş emler klasik rotası üzerinden..
**Gece 04:00’te kalkarak hazırlanıp 05:00’te yürüyüşümüze başladık. Yine kamp alanının yanındaki traktör yolunu takip edip, 1. Narpuz’a doğru ilerledikten sonra sağ tarafta bulunan dipsiz vadi(kör vadi/boğaz) üzerinden uzunca ve dik bir çıkış ile Bozkaya zirveye ulaştık, buranın ardından sırt hattını takip ederek önce Hürtepe, sonrasında Emler Zirveye ulaştık. Emler zirvenin manzarası müthiş diyebilirim. İnişte Emler’in klasik rotasını kullandık. Emler zirveden Çelikbuyduran geçidine kadar koşarak iniş sağladık. Burada biraz soluklandıktan sonra yarı koşar yarı yürür şekilde hızlıca inişimize devam edip 2 saat kadar bir sürede Karayalak kamp alanımıza geldik. 3 günlük zirve faaliyetimizi bitirerek dinlenmeye geçtik.