Hasandağı Solo Tırmanış; Çıkış yılankar, dönüş klasik rota

Photo ofHasandağı Solo Tırmanış; Çıkış yılankar, dönüş klasik rota Photo ofHasandağı Solo Tırmanış; Çıkış yılankar, dönüş klasik rota Photo ofHasandağı Solo Tırmanış; Çıkış yılankar, dönüş klasik rota

July 3, 2022
July 2022

near Dikmen, Aksaray (Türkiye)

Çıkış yılankar, dönüş klasik rota**rota tavsiye edilmez, rotaların yakınlarından doğaçlama çıkıldı

3:00 da başladım (hava durumlarında göstermesede çok şiddetli rüzgar vardı, yaz da olsa gece tedarikli olmak lazım)

6:00 da yılankar a vardım rota soldaki dağ duvarının altından geçiyor ama çok rüzgar olduğu için taş düşme riski vardır diye düşündüm ve büyük kayaların üzerinden açıklıktan gitmeye çalıştım bir süre sonra çıkılmaz hale geldi kayalar ve dengesiz bir kayaç yapısı vardı doğru rotaya geçmekte zor oldu

8:00 da zirveye vardım, bence rekora sahibim zirvede nargile yaptım en yüksekte ben içmiş olabilirim Türkiye de nargileyi 3 saat e yakın zirvede vakit geçirdikten sonra 11:00 e doğru dönüşe geçtim