Hasan Dağ Zirve - Karbeyaz Otel (Yılankar Rotası İniş) - Aksaray

Photo ofHasan Dağ Zirve - Karbeyaz Otel (Yılankar Rotası İniş) - Aksaray Photo ofHasan Dağ Zirve - Karbeyaz Otel (Yılankar Rotası İniş) - Aksaray Photo ofHasan Dağ Zirve - Karbeyaz Otel (Yılankar Rotası İniş) - Aksaray

September 13, 2020
September 2020

near Dikmen, Aksaray (Türkiye)

13 Eylül 2020
Hasan Dağı / Aksaray
Hafta sonunda uzun süredir aklımda bulunan, gitmek ve görmek istediğim Hasan Dağını yakından tecrübe etme şansına sahip oldum. Her dağ bambaşka ve gizli saklı dünyalar barındıran ayrı bir alem!
Sabah 04:00 da zirve faaliyeti için rota başı yaptım, klasik rotayı kullanarak saat 08:45 de zirve gördüm. Yarım saat kadar zirvede soluklanıp, manzaraya karşı yanımdaki termos aracılığıyla yaptığım çay eşliğinde enfes bir pazar kahvaltısını mideye indirdim 🙂 (Basit bir sandviç ama o mekanda müthiş lezzetli)
Kahvaltı sonrası Yılankar rotasını kullanarak, çarsaktan dağ eteğine ulaştım. Bu rotada azami dikkat göstermek gerektiğini bilerek rotayı takip ettim. Saat 12:10 civarında Karbeyaz Otel civarında bulunan kamp alanıma ulaşarak, sağlık ve esenlik içinde faaliyeti sonlandırdım. Fiziksel ve mental olarak bu benzer faaliyetlerini yapabilecek gücü bulduğum için aldığım her nefese şükrediyorum.
Doğa bizim dostumuz değildir, o sadece milyonlarca yıldır olduğu gibi kendi ajandasını uyguluyor. O bize değil biz ona muhtacız!