Güllübahçe - Priene - Kurşunlu Manastırı - Davutlar

Photo ofGüllübahçe - Priene - Kurşunlu Manastırı - Davutlar Photo ofGüllübahçe - Priene - Kurşunlu Manastırı - Davutlar Photo ofGüllübahçe - Priene - Kurşunlu Manastırı - Davutlar

April 14, 2019
April 2019

near Güllübahçe Turun, Aydın (Türkiye)

Güllübahçe - Priene Antik Kenti - Priene Z Yolu - Kurşunlu Manastırı - Davutlar

Güllübahçe içinde çaylarımızı içip başladığımız yürüyüşümüzde ilk durak hemen yakındaki Priene Antik Kenti Müzesi, ardından yukarı Priene Z yolu ile yaklaşık 300 mt. tırmanış gerçekleşiyor, sonra bir miktar düzlük var burada çeşme var. İleriden yol üzerinde dağa bir giriş yapıp yine 300 mt. den fazla zorlu bir tırmanış geçekleşiyor. Enson 250 mt civarı son bir tırmanış ardından verilen öğle molasından sonra 8 km civarı zaman zaman yol ve patikalardan oluşan inişimiz sırasında Kurşunlu Manastırını görüyoruz ve Davutlar mahallaesinde yürüyüşümüz sonlanıyor. Yoldan çıkıp patikalara girişleri kaçırmamak için dikkatli olunmasında fayda var. Herkese iyi faaliyetler.

PictographPhoto Altitude 442 ft

• Photo of YildirimOzan
    YildirimOzan Apr 7, 2020

Hatırlayabiliyorsanız bana akropole çıkan güzergahı tarif edebilir misiniz?

• Photo of Gürsan Vural
    Gürsan Vural Apr 8, 2020

Antik Kent için Söke de Güllübahçe kasabasına gidebilirseniz araç ile merkezdeki kahveden yürüyerek 10 dk da gidiliyor. Kahveyi sağınıza alıp sağdan rampaya doğru çıkınca karşınıza gelir.