Photo ofGREECE,Parnassos mountain ( Amfiklia,'Rema Keramidiou','Jerousalem', 'Lakka spanaki') Photo ofGREECE,Parnassos mountain ( Amfiklia,'Rema Keramidiou','Jerousalem', 'Lakka spanaki') Photo ofGREECE,Parnassos mountain ( Amfiklia,'Rema Keramidiou','Jerousalem', 'Lakka spanaki')

October 20, 2013
October 2013

•   5 3 Reviews

near Amfíkleia, Central Greece (Greece)

Η διαδρομη οργανωθηκε απο τον ΦΟΠ και τους ΠΡΟΒΟμαστορες, με αφετηρια την Αμφικλεια απο τον δρομο που πηγαινει προς την Τιθορεα (Βελιτσα) περι τα 500 μετρα εξω απο το χωριο αφου συναντησουμε γεφυρα προσπερνωντας την κανουμε δεξια στον χωματοδρομο , τον ακολουθουμε περι τα 700 μετρα και μετα το μονοπατι("22") ανηφοριζει προς τ αριστερα σαφες και με σημαδια .
Σε 1 ωρα περιπου φτανουμε σε "διασταυρωση" αριστερα προς στο εξωκκλησι "Ιερουσαλημ" ( Αγερσαλη) κτισμενο σε σπηλια τον 12ο αιωνα απο τους Ναϊτες της Δ' Σταυροφοριας και αφου το επισκευτουμε επιστρεφουμε στην "διασταυρωση" και ακολουθουμε πλεον κανονικα το "22" μεχρι επομενη "διασταυτωση" αριστερα συνεχιζει το "22" και ευθεια που βγαζει Αι Γιαννη και κατασκηνωσεις και το οποιο ακολουθουμε μεχρι την ταμπελα "Αι Γιαννης 3,5 χλμ." στριβουμε αμεσως αριστερα και επανω ( 1η σημαια στο χαρτη) απο εδω πλεον δεν υπαρχει ουτε μονοπατι ορατο ουτε σημαδια ,(το κομματι αυτο της διαδρομης μεxρι και το τερμα του ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ AΠΟ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ και ΟΥΤΕ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΟ ΙΧΝΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΟΥ GPS )περνοντας δυο σαρες που εχουν "καλο πατημα" και κινουμενοι μεσα σε βλαστηση συναντουμε μια τριτη σαρα την οποια μεχρι το μεσον της θα την ανεβουμε στην κοντρα και απο το αριστερο της ακρο και μετα τραβερσαροντας θα περασουμε απεναντι η διαδρομη συνεχιζεται μεσα σε πυκνη βλαστηση και αρκετες φορες σε σαθρο εδαφος εχοντας στα δεξια μας παντα το "ρεμμα του κεραμιδιου" φτανουμε σε σημειο ( για ολιγολεπτη σταση) απ οπου αρχιζει πλεον πλαγια με πολυ μεγαλη κλιση σαθρο εδαφος και πετρες την οποια θα την ανεβουμε στην κοντρα ( σημαια 2η στο χαρτη) - προσπαθεια να την ανεβουμε με τραβερσες δεν απεδωσε και πολυ - εδω στην αναβαση βοηθησαν και τα χερια και τα ποδια μεχρι να βγουμε κορυφογραμμη στις "κεδρολακκες" ( σημαια 3η στο χαρη )στην συνεχεια "κοψαμε αζιμουθιο " για "λακκα σπανακι" πατωντας ( πηδωντας ) πανω σε "φυτεμενες " πετρες-βραχια υψους μισου μετρου που στην συνεχεια το εδαφος μεχρι την λακκα εγινε ..."λιβαδακι".

Απο την Λακκα "σπανακι" ( αν και το αρχικο προγραμμα προεβλεπε αναβαση στις "κορφουλες" ) πηραμε τον δρομο της επιστροφης - για να μην μας "πιασει" η νυκτα στο μονοπατι ( πολυ..... "adventure" ειχαμε κατα την αναβαση δεν χρειαζομαστε αλλο !!).

Ακολουθησαμε τα σηματα του "22" σε καλογραμμενο μονοπατι και το "εδαφος" απο κατω ..."πουπουλο " !!! ολη η διαδρομη της επιστροφης μεσα σε δασωμενο και μετα απο λιγοτερο απο τεσσερες ωρες ημαστε πισω στο σημειο εκκινησης.

'Archi Kathetis Anavasis'

'Kedrolakes'

'Lakka Spanaki'

'Tampela'

Monopati

• EliasBike Oct 20, 2013

Πανεμορφη η διαδρομη αλλα οι επαγγελματικες υποχρεωσεις με κρατησαν μακρια απο δραστηριοτητες αυτο το ΣΚ .