Gran Combin per aresta del Meitin

July 27, 2018
July 2018

•   3.7 1 review

near Bourg-Saint-Pierre, Canton du Valais (Switzerland)

Sortida desde la Cabana de Valsorey.no he posat el gps fins la mitad de la sortida, coses de les 3 del mati...pero el track de baixada es el mateix q de pujada.
Pujada i baixada per l aresta del Meitin. Fem els 3 cims del Combin i l ' Aiguille de Croissant.
Material: corda 50 m, 5 friends mitjans, 5 cintes expres, 3 bagues llarges. Semi equipada.
Escalada amb roca descomposta. Dificil visualitzar el itinerari. Vigilar la caiguda de pedres de les cordades del davant.
Desaconsellada la tornada per la ruta pels seracs.

• Photo of Aldarion
    Aldarion Aug 30, 2020

Moltes gràcies pel teu track, ens va ser de molta utilitat. Molt fiable. Una escalada impresionant a un dels millors miradors dels Alps al meu parer, llàstima de la qualitat de la roca.
    Sal.lutacions.

• Photo of tse.masip
    tse.masip Oct 12, 2020

M' alegro q et va ajudar, trobar el camí era complicat i la roca dolenta siii però a mi me va agradar molt, val la pena aquest cim! Muntanya i salut!!!