gious kampos kedros gerakari

July 8, 2015
May 2015

near Kissós, Crete (Greece)

Από τον γιους καμπο ξακουστό για τις τπυλιπες και τα ενδυμικα και μη λουλούδια ξεκινήσαμε για το όρος κεδρος η κέντρος.

Υπάρχει σημανση αλλά στη αρχή είναι λίγο δύσκολο να βρει κανείς από που ξεκινάει ειδικά αν δεν έχει ξανά πάει.

Τα σημάδια έως και την κορυφή αποτελούν μέρος του ε4. Δεν έχει τεχνικες δυσκολιες έως την κορυφή. Προσοχή έχει αρκετή υψομετρικη, επίσης το βουνό είναι αρκετά ιδιαίτερο συχνά έχει ομιχλη και δυνατό αέρα. Στην κορυφη υπάρχει κόσμος εκκλησάκι. Η θέα στη γύρω περιοχή είναι μαγευτικη.

Από την κορυφή ακολουθησαμε ένα άλλο μονοπάτι που οδηγεί στο σε χωματόδρομο πάνω από το γέρακαρι.
Στα μισά περίπου και δίπλα σε ένα μεγάλο βραχο υπάρχει πηγή με νερό που μάλλον τρεχει όλο τον χρόνο.

Από τον χωματόδρομο περασαμε από τα περβολια πάνω από το γερακαρι με τις κερασιές και καταλήξαμε στο χωριό.

Προσοχή το κεντρος είναι περίεργο βουνο δεν υπάρχει σκια κρατάτε αρκετο νερό μαζί σας.

PictographInformation point Altitude 5,008 ft

σωστο μονοπατι γερακαρι

προφ ηλιας πηγη σπηλια εκκκλλσακι

PictographInformation point Altitude 4,230 ft

δρομος αρχη

• Photo of fedonx
    fedonx Apr 14, 2024

Perfect description as always by Eftihis!