Ghole kargazh 13.9.94(قله کرگز)

December 5, 2015
December 2015

near Qamu, Isfahan (Iran)

صعود به قله کرگژ
گروه کوهنوردی اژکهن
آذرماه ۹۴
peak : kargazh , mountain
قله در شمال غربی قله مشهور کرکس با فاصله هوایی حدود 50کیلو متر واقع است. نام دوم این کوه کرگش است که محلی های منطقه به آن اطلاق میکنند. برا صعود کرکژ باید از شهر مقصد به روستا کامو سفر کرد. این روستا کوهستانی با ارتفاع حدود 2400 متر در بین شهر های قمصر کاشان و میمه اصفهان قرار دارد .
کمی قبل از میمه تابلو جوشقان کامو در سمت راست جاده دیده میشد ، این جاده فرعی آسفالته بعد از حدود 2کیلومتر و گذشتن از جوشقان به کامو میرسید. بعد از گذشتن از کارخانه ها به محلی که چشمه اب و یک ساختمان گلی بود رسیدیم این مکان اخرین جایی بود که مینی بوس همراهیمان میکرد.

کامو

• Photo of ali tohidi
    ali tohidi Dec 7, 2015

صعود پاییزه به قله کرگز

قله در شمال غربی قله ی مشهور کرکس با فاصله ی هوایی آنها حدود ۵۰ کیلومتر واقع است. نام دوم این کوه کرگژ است که محلی های منطقه به آن اطلاق می کنند. برای صعود کرگز باید از طریق شهر مقصد به روستای کامو سفر کرد. این روستای کوهستانی(با ارتفاع حدود ۲۴۰۰. متر) در بین شهرهای قمصر کاشان و