Γελαδαριά-Λουπάτα [2066μ]

May 4, 2021
May 2021

near Vronteró, Thessaly (Greece)

Ανάβαση στην Λουπάτα του συγκροτήματος Αυγού της Νότιας Πίνδου.
Η συντομότερη και ωραιότερη [κατά την γνήμη μου] διαδρομή προς την Λουπάτα.
Η αρχή γινεται από την θέση «Γελαδαριά» περίπου 2 χιλιόμετρα μετά το Κορπ, σχεδον αμέσως μετα την διαστάυρωση για Στουρναρέικα.
Η διαδρομή στην αρχή κινείται μέσα σε δασος, με αισθητή κλίση, μεχρι το υψόμετρο των 1550μ όπου το δάσος τελειώνει, στην τοποθεσία «Αστραποκαμμένος».
Κατευθυνομαστε προς το Πυροφυλάκιο σε σταθερά ανηφορική διαδρομή με οδηγό τους Τρείς Κούκους πριν το πυροφυλάκιο.
Μετά ακολουθούμε την κόψη προς την Λουπάτα που είναι η δευτερη κορυφή μετα το φυλάκιο.
***Το τριγωνομετρικό της ΓΥΣ βρισκεται στην επόμενη κορυφή την Φουρκα με υψόμετρο 2060μ, που οι χάρτες την αναφερουν λανθασμένα ως Λουπάτα.

Γελαδαριά

Σημείο εκκίνησης 2χλμ, μετα την θέση Κορπ προς Νεραιδοχώρι.. Υπάρχει μια χαρακτηριστική μεγάλη δεξαμενή πυρόσβεσης.

Δρόμος

Σημείο που αφήνουμε τον δασικό δρόμο στην πρώτη φουρκέτα και ανηφορίζουμε σε τρακετρόδρομο μέσα στο δάσος

διασταυρωση με χωματοδρομο

Χαρακτηριστικό ξεφωτο με φτερες

Εδω τελειώνει το δάσος

Δρόμος

σημειο που διασχιζουμε τον δρομο που κατευθυνεται προς τα μαντρια της Λουπάτας

Χαρακτηριστική ράχη με τρεις πέτρινους κούκους πριν το Πυροφυλάκιο, που ξεχωρίζουν από μακρια