Font dels Pescadors, Torrent dels Rentadors

Photo ofFont dels Pescadors, Torrent dels Rentadors Photo ofFont dels Pescadors, Torrent dels Rentadors Photo ofFont dels Pescadors, Torrent dels Rentadors

July 20, 2022
July 2022

near Viladrau, Catalunya (España)

Excursió que he fet amb l'amic Jaume Fluvià. De la Font dels Pescadors, em pujat pel Torrent dels Rentadors passant pel Gorg Negre, amb molt poca aigua degut a la sequera que també castiga al Montseny, fins a l'encreuament del camí que del Coll de les Tres Creus porta al Coll de Sant Miquel o de Coll de font Pomeres.
Aquí em pujat al Coll de les Tres Creus i per continuar a St. Miquel dels Barretons, on em esmorzat.
Continuem pujant fins a Coll Saprunera on em pres el camí que molt planerament arriba al Torrent de Matagalls. Camí molt ben agençat amb paret de contenció de pedra seca i amb trams amb prou amplada per un carro, i que fa pensar que potser hi havia una mina, com tantes n'hi havia al massís.
Em continuat el camí que arrenca al vesant dret del Torrent de Matagalls fins al Coll d'Ordials i d'aquí a l'inici passant pel Pla de Malataup, la Masia El Bosc i la Sala de Viladrau, on va néixer en Joan Sala àlies en Joan Serrallonga