Eznevit, Karasay, Aladağlar

July 23, 2021
July 2021

near Emmi Yaylası, Niğde (Türkiye)

21/07/2021 tarihinde 7 kişilik ekibimizle Niğde'nin Çamardı İlçesi Çukurbağ köyündeki Ahmet Abinin işlettiği Taurus pansiyonunda konakladık. 22/07/2021 tarihinde pansiyondan ayrılarak Aladağlar Milli Parkı sınırlarında yer alan Sarı Mehmedin Yurdu kamp alanına gittik. Burada çadırlarımızı kurarak, sonrasında Cimbar ve Kazıklı Vadilerinde gezdik ve tırmanış yaptık, sonrasında tekrar kamp alanına dönerek dinlendik. 23/07/2021 tarihinde saat 03:20 de özel araçlarımız ile hareket ederek Yalakdere Vadisinde bulunan kamp alanına geldik. 04:15 de yürüyüşe başladık. 09:45 da Eznevit Zirveye ulaştık. Dönüşte 10:45 de Karasay Zirvede fotoğraf çekildik. 14:00 de Yalakdere Vadisi kamp alanındaki araçlarımıza ulaştık.

Rota üzerinde bu mevsimde su yoktur. Yanınıza kamp yerinden yeterli suyu alın ( en az 3-4 lt) . Sarı Mehmedin Yurdu kamp alanında su ve tuvaletler var. Eznevit ve Karasay zirveleri için bu rotada ip kullanmaya gerek yok, kask kullandık. Rota üzerinde yer yer çarşak zeminler var. Bu mevsimde güneşten korunmaya dikkat edin.