Estanys i Pic dels Pessons (ANDORRA)

Photo ofEstanys i Pic dels Pessons (ANDORRA) Photo ofEstanys i Pic dels Pessons (ANDORRA) Photo ofEstanys i Pic dels Pessons (ANDORRA)

September 14, 2013
September 2013

near Bordes d'Envalira, Canillo (Andorra)

És una ruta molt bonica, amb poc desnivell des de l'Estany Primer fins just sota del Pic dels Pessons.
S'ha de deixar el cotxe al parking del Grau Roig i d'allà sortir direcció la carretera de terra que queda a ma dreta. Hem de pujar fins a arribar a l’Estany Primer. Un cop veiem l'estany, hem de donar la volta pel costat esquerra, allà començarem a veure pintades a les roques indicant el camí. El seguirem tota l'estona i anirem passant pel costat de tots els estanys, fins arribar al final.
Hi ha un camí que puja amb molt pendent fins a saltar al altre costat. D'allà ja podem continuar fins al Pic dels Pessons a ma esquerra.

Volia seguir fins a arribar al Pic del Montmalús i d'allà tornar al cotxe, però vaig arribar a un punt on només em vaig trobar un barranc i vaig perdre el camí. No em vaig arriscar a fer el camí perquè normalment vaig sol i feia hores que no veia a ningú. És per això que vaig fer marxa endarrere i vaig tornar per on havia vingut.

S'ha de tenir en compte que vaig parar per dinar i descansar, i entre una cosa i l'altra 1h o més la deuria perdre.