Photo ofEstació d'esquí Ordino Arcalís - Estany Creussans - Mirador rellotge Solar - Pic de Tristaina (2878) -Estanys de Tristaina Photo ofEstació d'esquí Ordino Arcalís - Estany Creussans - Mirador rellotge Solar - Pic de Tristaina (2878) -Estanys de Tristaina Photo ofEstació d'esquí Ordino Arcalís - Estany Creussans - Mirador rellotge Solar - Pic de Tristaina (2878) -Estanys de Tristaina

Very difficult
1938
August 15, 2021
August 2021

near El Serrat, Ordino (Andorra)

Estació d'esquí Ordino Arcalís

PictographLake Altitude 7,740 ft

PictographLake Altitude 7,692 ft

• misrutasapie Aug 21, 2021

Hola mol bona ruta nomes un dupta perque li has posat molt dificil?

• Photo of DACAMA
    DACAMA Aug 22, 2021

Hola misrutasapie he posat difícil perquè des de el port de Tristaina fins abans de pujar al pic Tristaina no hi ha camí marcat s'ha de grimpar molta cresta i només hi ha alguna fita de tant en tant. Però vaig veura que per sota hi ha camí

• misrutasapie Aug 23, 2021

Ok moltes gracias ting intención de ferla propetament

• Photo of fenix
    fenix Sep 4, 2021

Hola DACAMA, eL tros q dius de crest des de el Port de Tristaina, fins el Pis d'Estany de F. i fins el Pic de Tristaina, es tot cresta es de bon fer per gent acostumada a muntanya, val la pena, o millor baixar per tornar a pujar al Pic de Tristaina ?? Demà i volem anar.

Salut.

• Photo of DACAMA
    DACAMA Sep 4, 2021

Hola fenix, el tros que dic si estàs acostumat a muntanya no tindràs cap problema, de tant en tant hi ha alguna fita. A part que nosaltres vàrem tenir el problema que no vàrem poder carregar la ruta i la vàrem fer sense seguir el trak i sempre crea dubtes si vas bé o no. Si pots seguir el trak aniràs be