Photo ofEncamp - Cap de Montuell - Cap de la Coma dels Llops - Cap dels Agols - Refugi de les Agols -(Andorra) Photo ofEncamp - Cap de Montuell - Cap de la Coma dels Llops - Cap dels Agols - Refugi de les Agols -(Andorra) Photo ofEncamp - Cap de Montuell - Cap de la Coma dels Llops - Cap dels Agols - Refugi de les Agols -(Andorra)

June 19, 2022
June 2022

near Els Cortals, Encamp (Andorra)

18-06-2022

El recorregut d'avui el comencem en el km 4,4 de la carretera d'Encamp, a l'estació intermèdia del Funicamp i Borda de la Baronia. Comencem en direcció migjorn pels prats de pastura, traspassant el Riu d'Ensagents, ens afegim a l'antic camí del refugi de les Agols, a pocs metres trobem el rètol que indica el corriol que s'endinsa al bosc i ens condueix primer al trencall al Prat del Gilet , més amunt a la cruïlla del camí del refugi i el camí de Montuell.
Ens endinsem pel camí de Montuell que circula per la carena del bosc, amb un pendent molt pronunciat i continu fins que s'acaba el bosc, amb poc temps coronem el cim del Cap de Montuell, seguim el recorregut pujant al Cap de la Coma dels Llops i més amunt els plans del Cap de les Agols, continuem un xic més, fins a albirar els Estanys de Gargantillar i l'Estany Forcat.
El retorn el fem pel mateix camí fins al rètol que indica el camí del refugi, la baixada la fem entre herbassar i tarteram seguint el curs del Riu Montuell, que ens deixa al peu del Refugi de les Agols, continuem baixant pel curs del riu fins a trobar el rètol de la bifurcació del matí.
Ja sols queda seguir el camí del matí per arribar al punt de sortida.