Eğirdir Sivri Tepe 1750 Mt. Öğretmenler Günü Zirve Tırmanışı 🇹🇷 !

Photo ofEğirdir Sivri Tepe 1750 Mt. Öğretmenler Günü Zirve Tırmanışı 🇹🇷 ! Photo ofEğirdir Sivri Tepe 1750 Mt. Öğretmenler Günü Zirve Tırmanışı 🇹🇷 ! Photo ofEğirdir Sivri Tepe 1750 Mt. Öğretmenler Günü Zirve Tırmanışı 🇹🇷 !

November 24, 2019
November 2019

near Akpınar, Isparta (Türkiye)

🇹🇷 Eğirdir Sivri Tepe 1750 Mt. Öğretmenler Günü Zirve Tırmanışı 🇹🇷 !

Öğretmenler!... Cumhuriyet, fikren, ilmen, fennen, bedenen kuvvetli ve yüksek seciyeli muhafızlar ister.. " Yeni nesli bu nitelik ve kabiliyette yetiştirmek sizin elinizdedir." Mustafa Kemal ATATÜRK 24 Kasım Öğretmenler Günü kutlu olsun..!

ADDK - Antalya Dağcılık ve Doğa Sporları Kulübü olarak Eğirdir Sivri Tepe Öğretmenler Günü Zirve Çıkışı
ve Prostanna Antik Kent Doğa Yürüyüşünü 24 Kasım 2019 Pazar günü gerçekleştirdik.
ADDK - Antalya Dağcılık ve Doğa Sporları Kulübü olarak Başta Baş Öğretmen Mustafa Kemal Atatürk ve Tüm Öğretmenlerimiz Öğretmenler Gününü kutluyoruz ve Onlarda daha daha çevik akıllı nice güzel öğrenci yetiştirmelerini bekliyoruz..

Türkiye’ nin 4. büyük gölü olan ve Göller Yöresi 'nde bulunan Eğirdir gölünün çevresini kuşatan Sivri tepe 1750 Mt. zirve çıkışı gerçekleştirdik.’ Sivri dağın zirvesi ve eteklerinde bulunan Protanna Antik Kent,
Şehrin akropolisi Eğirdir Sivrisi’nin güneyindeki alçak bir tepe üzerindedir. Hem bu tepe hem de Sivri üzerinde eski sur kalıntıları vardır.
Eğirdir Sivrisi Eğirdir ilçesinin güneyindeki Akpınar köyünün yaklaşık l.5 km kuzeybatısında bulunmaktadır.
Rotamız Akpınar köyünden başlayarak hafif bir tırmanışla yürüyüşle çeşmelerin bol olduğu Prostanna Antik kentine ulaşatık. Antik kentin etrafın dolaştıktan sonra Bizi Komando askerler karşıladı eğitim yapıyorlarmış selamlaştık ve biz zirve yolumuza devam ettik. Eğirdir Sivri tepeye ulaştığımızda biz muhteşem manzara karşıladı.
Sivri Tepeden Eğirdir Gölünün her köşesini izleme olanağımız oldu zirvenin biraz altında göl manzaralı yemeklerimizi çaylarımız içtik ve aynı yolu yer yer kullanarak Akpınar köyüne ulaştık. Akpınar köyüne varmadan bir tane koca Kestane ağacı bizi karşıladı fotoğraflarımız çektikten sonra Yüksekten gördüğümüz Eğirdir ilçesi ve Eğirdir adasında mola vererek günü tamamladık...