Durmitor Sedlo-B.Kuk-L.Pecina-Zabljak

Photo ofDurmitor Sedlo-B.Kuk-L.Pecina-Zabljak Photo ofDurmitor Sedlo-B.Kuk-L.Pecina-Zabljak Photo ofDurmitor Sedlo-B.Kuk-L.Pecina-Zabljak

October 20, 2014
October 2014

near Poslenište (Montenegro)

Početna tačka uspona je prijevoj Sedlo koji se nalazi na 1907 mnv. S obzirom na to da tura ne završava na Sedlu već u Žabljaku, do sedla je potrebno obezbijediti prevoz (iz Žabljaka je moguće doći taksijem). Sa sedla dobro uređena i markirana staza ide najprije do jezera Zeleni vir, odakle slijedi oštar uspon na prijevoj podno vršne stijene Bobotovog Kuka, a potom i završni uspon na Bobotov Kuk. Po silasku s vrha staza vodi do Ledene pećine, a potom silazi u Žabljak.

Crno jezero

Ledena pecina

parking Sedlo

vrh Bobotov kuk 2523 mnv.

Zabljak

Zeleni vir

• Photo of Stole
    Stole Apr 26, 2017

Nedime, Pozdrav! Interesantna mi je ova staza želio bih ako mi se ukaže prilika da slijedim tvoju stazu ,zanimljiva mi je pošto vodi pored Ledene pećine ,a potom se spušta na Crno jezero.jeli vjerodostojna svojoj putanji i dali je prohodna ,čitavom putanjom mislim na dio,od Bob.kuka preko Led.pećine. Ako je sve realno snimano na trenu , skinuo bih je na svoj gps uređaj.Hvala i Pozdrav .

• Photo of Nedim Limo
    Nedim Limo Apr 26, 2017

Pozdrav, trek je snimljen na terenu, tako da ne bi trebalo biti ikakvih problema. Mi smo sve vrijeme slijedili stazu, mislim da je većinom markirana ako ne i cijelom dužinom.