Δροσοχώρι - Αυγό - Νεραιδοχώρι, νότια Πίνδος

Photo ofΔροσοχώρι - Αυγό - Νεραιδοχώρι, νότια Πίνδος Photo ofΔροσοχώρι - Αυγό - Νεραιδοχώρι, νότια Πίνδος Photo ofΔροσοχώρι - Αυγό - Νεραιδοχώρι, νότια Πίνδος

October 10, 2018
October 2011

near Drosochóri, Thessaly (Greece)

Διάσχιση από το Δροσοχώρι Τρικάλων στην κορυφή "Αυγό" (2148μ) και κατάληξη στο Νεραιδοχώρι. Η διαδρομή διήρκεσε 8+ ώρες. Ο καιρός ιδανικός και η θέα από το Αυγό αξεπέραστη: Τζουμέρκα, Κακαρδίτσα, Χατζή, Περιστέρι, Όλυμπος, Κόζιακας, Σμόλικας, Γκαμήλα και τα Άγραφα να ξεχωρίζουν προς το νότο.
Το Αυγό ανήκει στον ορεινό όγκο της Νότιας Πίνδου, με κορυφές..το ίδιο, Λουπάτα (2060), Μαρόσα (2020), Όρνιο, κάτω Αυγό. Από το Δροσοχώρι στα 950μ υψόμετρο ανηφορίζουμε τη δασωμένη πλαγιά και στα 1500μ αντικρίζουμε το αλπικό κομμάτι του βουνού. Στα δεξιά μας έχουμε τις κορυφές Τρανό Μαντρί και Τσούκα. Το Αυγό διακρίνεται στο βάθος, όπου και ακολουθούμε την κορυφογραμμή για να το προσεγγίσουμε. Η κορυφή προσεγγίζεται μετά από μια "καλή" αλλά βατή ανηφόρα. Η επιστροφή έγινε μέσα από τη λεκάνη απορροής του "Κακορέματος", όμορφη ρεματιά που για αρκετή ώρα την είχαμε στα αριστερά μας. Δεν υπάρχει σήμανση, ωστόσο μετά από κάποια ώρα συναντάμε δασικό δρόμο όπου και παίρνουμε μέχρι να βγούμε στο Νεραιδοχώρι. Η διάσχιση έγινε στις 29/10/2011 με τον ΕΟΣ Θεσσαλονίκης.