دماوند- از بارگاه سوم تا قله( مسير جنوبى)

Photo ofدماوند- از بارگاه سوم تا قله( مسير جنوبى) Photo ofدماوند- از بارگاه سوم تا قله( مسير جنوبى) Photo ofدماوند- از بارگاه سوم تا قله( مسير جنوبى)

September 9, 2012
September 2012

near ‘Abbāsābād, Māzandarān (Iran)

- پنج شنبه 16 شهریور ساعت 11:30 صبح حرکت از میدان تجریش( به همراه جناب اقای شاعری از گروه همت شمیران)به سمت منطقه پلور از جاده هراز
- ناهار در رستوران روگلی در منطقه لاریجان و حرکت به سمت فدراسیون کوه نوردی
- حدود ساعت 3 بعد از ظهر از فدراسیون با وانت نیسان به سمت گوسفند سرای احسانی
- تحویل کوله ها به باربران
- حرکت به سمت بارگاه سوم از گوسفند سرا در ساعت 4 بعد از ظهر
- ساعت 7:15 به بارگاه سوم رسیدیم و پس از صرف شام مختصر و هماهنگی با دوستان و البته با استاد مجتبی ساقیان برای حرکت صبح در ساعت 5:30 ، شب را در خوابگاه بارگاه سوم گذراندیم (به لطف اقای سا قیان تخت ها رزرو شده بودند)
- گروهی 16 نفره متشکل از 4 کوه نورد اطریشی و رانمایشان اقای عبادتی زیارتی و استاد ساقیان در ساعت 5:30 دقیقه به سمت قله حرکت نمودیم.
- بعد ا زسه استراحت 10 دقیقه ای در مسیر، ساعت 10:45 به قله رسیدیم. هوا آفتابی و بدون باد زیاد ،ولی گاز گوگرد زیاد...
- پس از استراحت و عکس گرفتن ساعت 12 از قله به سمت پائین راه افتادیم و حدود ساعت 14:30 (البته از مسیر شن اسکی برگشت) به بارگاه سوم رسیدیم و پس از صرف ناهاری مختصر ،ساعت 16 به سمت گوسفند سرا راه افتادیم.
- با انتظلر کمی وانت نیسان ما را به محل فدراسیون برده واز آنجا به سمت تهران حرکت کردیم
- ساعت 11 شب به دلیل ترافیک سنین جمعه شب به تهران رسیدیم.