DKSK Ilgaz Temel Kış Kampçılığı Eğitimi Haritası

December 2, 2019

near Cömert, Çankırı (Türkiye)

Karayollarının yanından arkasına doğru giden yolu takip edin ve önünüze çıkan sapaklarda hep soldakini takip edin. Yaklaşık 45 dk sonra büyük bir meydana varırsınız, buradan sola doğru hafif kıvrılıp, ağaçların arasından aşağı doğru inerek küçük kamp alanına varın. Toplamda yol 55dk civarı sürmektedir.
Küçük Hacettepe’ye gitmek için büyük meydana çıktıktan sonra dereye doğru bakarken solunuzda kalan sırta doğru gidin. Ne çok sola need çok sağa kaymadan sırtı ortasından takip edin. 3 saat kadar sonra Tahta Baba’dasınız (eğer uçmadıysa). Karşıda bir boyun ve ondan sonra Küçük Hacettepe gözükür.
Büyük Meydana varınca küçük kamp alanına ve büyük kamp alanına sapmadan düz ilerlerseniz 15dk sonra kulübeye ulaşırsınız. Kampın arkasını, büyük kamp alanlarının olduğu yön olarak düşünürsek; küçük kamp alanından direk küçük kampın arkasına doğru ağaçların arasından yükselirseniz de kulübeye doğru giden yolu kesersiniz. Kesince sola doğru giderseniz kulübeye ulaşırsınız.

Küçük Kamp Yeri

Meydan (Ilgaz Ovası)

Karayolu Tesisleri

Büyük Hacet Tepesi

Tahta Baba Tepesi

Tahta Baba Tepesi'nin bu konumu yaklaşık olarak işaretlenmiştir.