COROPUNA

one day 3 hours 28 minutes
August 27, 2017
August 2017

near Nevados, Arequipa (Peru)

Aquesta és la ruta total del Cim del COROPUNA.

No te cap dificultat tècnica.

Només cal portar grampons i amb el bastons ja fas, ara, per seguretat un piolet mai fa nosa.

La ruta puja i baixa per la directa, vertical , vertical.

Marco difícil per la falta d'oxigen que es fa evident, sobretot a partir del 5800- 6000,msnm i a partir dels quals cal, encara més adaptar el ritma d'ascensió a l'esforç.

Si camines lentament i sense fer el valent no tens per que patir la manca d'oxigen o el mal de cap degut a l'alçada, nosaltres no en vàrem patir

Nosaltres anàvem amb guia que varem contractar a Cusco i es coneixia molt ve la muntanya.

Cal portar sobretot AIGUA , força, i protegir-la per tal de que no es congeli, de menjar el just per sopar i les barretes o poca mes per fer l'ascensió.

Teniu en compte de que el Camp Base està situat per sobre dels 5000msnm i això implica fred, fred i molt sec que dificulta encara mes la respiració ja que asseca les foses nasals.

CAMP BASE

PictographCampsite Altitude 18,247 ft

CAMP BASE

• Photo of OsoCaballo
    OsoCaballo Apr 15, 2022

Hola, agradezco si puedes compartir el nombre de la agencia.¿ la recomiendas? Saludos.

• Photo of nohisoc
    nohisoc Apr 15, 2022

Hola, contratado en Arequipa.