Photo ofچشمه کر چنار مهارلو و چشمه آب ابراهیم- سی و هفتمین سالگرد روز کوهنورد- کوهنوردی چشمه چنار مهارلو با دو فرزندمان و گروه کوهنوردی Photo ofچشمه کر چنار مهارلو و چشمه آب ابراهیم- سی و هفتمین سالگرد روز کوهنورد- کوهنوردی چشمه چنار مهارلو با دو فرزندمان و گروه کوهنوردی Photo ofچشمه کر چنار مهارلو و چشمه آب ابراهیم- سی و هفتمین سالگرد روز کوهنورد- کوهنوردی چشمه چنار مهارلو با دو فرزندمان و گروه کوهنوردی

3 hours one minute
October 27, 2018
October 2018

near Mahārlū, Fars (Iran)

چشمه کر چنار مهارلو و چشمه آب ابراهیم- سی و هفتمین سالگرد روز کوهنورد- کوهنوردی چشمه چنار مهارلو با دو فرزندمان و گروه کوهنوردی علوم پزشکی فارس-کتاب: " به سس‌ها اعتماد نکن!- نگاشته دخترمان آناهیتا بذرافکن"- چاپ دوم- شابک یا International Standard Book Number or ISBN: 9786008753805 تقدیم به آقایان مرادی، کوثری، نصیری، حق‌بین، پالیزیان‌، جهانشاهی ۱۳۹۷۰۸۰۴ خورشیدی

• Photo of Moosa Bazrafkan: Hydrogeologist, GIS, RS & Geology
    Moosa Bazrafkan: Hydrogeologist, GIS, RS & Geology Sep 28, 2019

به نام پروردگار جان و امید
    سپاس ویژه خانوادگی ما را به شوند دعوت و برگزاری عالی سالروز کوهنورد استان فارس در سال گذشته پذیرا باشید، خاطره بسیار خوب برای خانواده ما بود.
    در صورت امکان عنایت لینک یا اضافه شدن به گروه کوهنودری دانشگاه را مبذول فرمایید.