چکاد سیچال و الله بند ۱۴۰۰.۷.۸

October 2, 2021
September 2021

near Dīzīn, Alborz Province (Iran)

برنامه سی چال به الله بند از مجتمع دیزین
امروز پنجشنبه 1400/7/8 برنامه باشگاه شقایق به سرپرستی استاد حمید فضلی نژاد
ساعت حرکت از کرج 4 و 25 دقیقه ورود به مجتمع 5 و 50 دقیقه ساعت حرکت 6 و 6 دقیقه
هوا عالی دوستان آماده از مسیر سمت راست مجتمع به سمت سی چال شورع به حرکت کردیم پس از طی مسافتی و گذر از گوسفند سرا به چشمه آب رسیدیم که متاسفانه به علت استفاده نامناسب و حضور گوسفندان مطمئن برای برداشتن آب نبود همچنان به راه خود ادامه میدهیم تا به بالای گردنه رسیدیم میبایست به سمت چپ تغییر جهت میدادیم که دو گزینه داشتیم یکی اینه از همان نقطه مسیر را تراورس رو به قله داشته باشیم یا اینکه مجدداً به سمت چپ متمایل شویم و مقدار زیادی دست به سنگ شویم که با تشخیص سرپرست راه دست به سنگ ر انتخاب و ادامه دادیم و از نقطه اوج بصورت خط الراسی ساعت 10 و 30 دقیقه به قله سی چال صعود کردیم و حدود ساعت 11 پس از استراحت نوشیدن در حین عکس برداری دوستان به سمت قله الله بند مستقیم سرازیر شدیم به انتهای کار که رسیدیم بلافاصله راه صعود را نامتعارف دست به سنگ در پیش گرفتیم تا به پاکوب رسیدیم پاکوب را ادامه دادیم و ساعت 12 و 10 دقیقه به قله الله بند صعود کردیم در اینجا هم 20 دقیقه صرف عکس و استراحت حین عکس نمودیم و ساعت 12 و 30 دقیقه از پاکوب به سمت قله سی چال ادامه راه دادیم و ساعت 13 و 30 دقیقه به سی چال رسیدیم بدون مکث این با از سمت راست مجتمع متمایل به چپ به صورت میانبر به سمت مجتمع فرود کردیم که ساعت 17 و 40 دقیقه به پای ماشین رسیدیم و ساعت 18 و 5 دقیقه به سمت کرج حرکت کردیم و ساعت 20 و 15 دقیقه کرج بودیم