Carlit hivernal per Les Bulloses

February 22, 2019
February 2019

near Pyrenees 2000, Occitanie (France)

Fantàstic ascens hivernal al cim del Carlit per la ruta normal. El paisatge dels llacs i la solitud del Pirineu a l'hivern no té preu.

Raquetes per l'aproximació, i grampons i piolet per la part final. Estant la carretera tallada i deixar el cotxe a l'aparcament dels Avellaners fa que sigui molt llarga. Al track es pot veure a la part final, a l'inici de la cresta que no ho veiem clar per les condicions mixtes de neu i roca i redrecem cap a la canal, on no té gaire dificultat, pendents de 40º en algun punt, molt maca.

Parking Avellaners

Inici aresta

Inici canal

Cim Carlit

Coll Colomer

Llac de les Bulloses

• Photo of Luis Suárez González
    Luis Suárez González Feb 2, 2024

Bones, saps si estarà tallada per ser hivern o per les condicions neu actual? Es per fer la ruta aquest cap de setmana y sortir del parking de dalt! Mersi

• Photo of Jordi Bahr
    Jordi Bahr Feb 2, 2024

Ei bones, normalment està tallada a l'hivern. Però pots trucar a l'alberg del Carlit acostuma estar obert ells t'informaran