Canal S Jeroni - Serra de les LLuernes - l'Elefant - La Mòmia - Camí de l'Arrel

Photo ofCanal S Jeroni - Serra de les LLuernes - l'Elefant - La Mòmia - Camí de l'Arrel Photo ofCanal S Jeroni - Serra de les LLuernes - l'Elefant - La Mòmia - Camí de l'Arrel Photo ofCanal S Jeroni - Serra de les LLuernes - l'Elefant - La Mòmia - Camí de l'Arrel

July 10, 2016
June 2016

near Monistrol de Montserrat, Catalunya (España)

Sortida des de Sta Cecília i pujada per la Canal de St Jeroni, hi ha algun tram de grimpada. Arribats a l'Ermita de St Jeroni, agafem del camí de baixada cap a enllaçar el camí de la Serra de les LLuernes, tot passant per sota de l' agulla d' El Cap Mort, el Cavall Bernat i pel Coll de la Canal Plana. Al poc de passar per aquí, a ma esquerra hi ha un sender que ens durà a passar per entremig de les agulles de l'Elefant, El Fesolet i La Mòmia. Hi ha un curt pas de grimpada, que amb l'ajuda de les arrels es passa bé. La part de baixada, s'ha d'anar amb compte, perquè és fàcil de perdre's i es patina fàcilment pel terreny que hi ha de fullaraca i terra. És una zona freqüentada pels escaladors i no gaire pels senderistes, però recomano fer-la per la tarda, quan ja no i toca gens els sol directament i gaudir de l'entorn i la solitud (hi ha algun tram que pot semblar la travessa de les agulles). Ja fet aquest tram, anem a parar al Plà de la Trinitat, on enllacem amb el camí de l'Arrel, que ens durà de nou a Sta Cecília.