Canal Estreta al Gra de Fajol Petit

Photo ofCanal Estreta al Gra de Fajol Petit Photo ofCanal Estreta al Gra de Fajol Petit Photo ofCanal Estreta al Gra de Fajol Petit

January 12, 2020
January 2020

near Setcases, Catalunya (España)

Corredor 220m, AD+. 7 de gener, 4km i 500 mD+.

Un cop feta s'entén lo cotejada que està els caps de setmana. Es disfruta molt i et permet protegir-la bé. Té un aire d'esportiva. Nosaltres la vam trobar en molt bones condicions (poc gruix de neu molt assentat i els ressalts completament gelats). Poso difícil en la cotació, però té poc compromís, per lo que és ideal per practicar.

Són 3 ressalts que es poden superar en 3 o 2 llargs. El segon és el més delicat (més vertical). Un cop fet el tercer assegurem en ensamble fins a la cova. Allà muntem una altra reunió per superar l'últim tram en mixt, també molt gelat, fins a una roca que ens queda pujant a l'esquerra (35m). A partir d'allà seguim en ensamble per una de les varies pales que es poden agafar fins la carena cimera.

Material: 2 cargols de gel, friends, tascons, alguna cinta/cordino.

Inici

Sortida Canal Occidental

Final

Base Canal

Foto agafada d'una altra ressenya