Canal del Cavall Bernat, canal Plana i del Pou del Gat

Photo ofCanal del Cavall Bernat, canal Plana i del Pou del Gat Photo ofCanal del Cavall Bernat, canal Plana i del Pou del Gat Photo ofCanal del Cavall Bernat, canal Plana i del Pou del Gat

January 11, 2011
January 2011

near Monistrol de Montserrat, Catalunya (España)

Una ruta circular per Montserrat, sortint de Santa Cecília.
L'enllaç del Cavall Bernat a la canal Plana vam donar una voltar inútil. Hi ha un camí que va més directe.
La canal del Cavall Bernat està equipada amb cordes, tot i que algunes estan en mal estat. No recomanable si no estàs acostumat a fer grimpades d'aquestes.

09-ENE-11 10:25:16 Inici de la canal del Cavall Bernat

09-ENE-11 11:06:10 Final de la canal del Cavall Bernat

Inici canal Plana (a dalt)

09-ENE-11 13:45:22 Inici de la canal Plana (a dalt). Està marcat amb una fita molt gran i està entre dos turonets

Final canal Plana (a baix)

09-ENE-11 13:52:48 Final de la canal Plana (a baix)

09-ENE-11 13:54:39 Inici de la canal del Pou del Gat (a dalt)

Photo ofFinal canal del Pou del Gat (a baix) Photo ofFinal canal del Pou del Gat (a baix) Photo ofFinal canal del Pou del Gat (a baix)

Final canal del Pou del Gat (a baix)

09-ENE-11 14:19:13 Final de la canal del Pou del Gat (a baix)

• Photo of ricardmontalban
    ricardmontalban May 9, 2011

Hola. Us volia consultar quin és aquest camí que va més directe per tal de no donar aquestra volta inútil que comenteu. Gràcies.

• jacardfa May 9, 2011

És molt fàcil. Una vegada has acabat la canal del Cavall Bernat, si tires a la dreta vas al peu del Cavall, i si tires a l'esquerra hi ha un camí bastant planer (amb marques grogues) que va parar directe a la canal dels Aritjols i més tard a la canal Plana.
    Aquí et pots baixar el track d'aquest camí que t'explico: http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1678053
    Si segueixes aquest camí més enllà arribes al peu de l'Elefant, i més endavant encara al Pla de la Trinitat o a St. Benet.
    Per a qualsevol consulta també ens pots visitar a www.posatlesbotes.blogspot.com

• Photo of ricardmontalban
    ricardmontalban May 10, 2011

Moltes gràcies. Ara estic ben orientat. Consultaré el vostre blog.
    Merci!

• Photo of Xarli61
    Xarli61 May 25, 2011

si voleu fer una baixa més emocionant també podeu anar des del Cavall Bernat, per la dreta podeu anar a buscar la Canal dels Avellaners o més endavant direcció al Serrat del Moro la Canal de Sant Jeroni de baixada també es un puntazo.